2011年3月31日 星期四

0330的晚餐 ~ 蔥油餅 韭菜腐皮卷兩食


2011年3月30日,星期三


這其實不能說是晚餐,像吃點心多一點!但都不是我弄的,我只是加工,都是半制成品的食物!


蔥油餅($7):一盒有6塊,但我竟然煎得太燶,唯有將太黑的地方切走...但囡囡很喜歡吃,足足吃了2大個!



韭菜腐皮卷($11):我其實也蠻喜歡吃腐皮卷,也自己弄過,但實在太麻煩,還是簡單的買回來算了!一半煎一半蒸,再自行煮個蠔汁配來吃,好好味!兩種口味我都愛,吳爸爸則偏愛煎的呢!



這份量當然不夠飽,所以之後囡囡再吃了碗通粉,我和吳爸爸則吃了麵,那就非常飽了,哈哈!


2011年3月29日 星期二

0328 & 0329的晚餐 ~ 千層薯片配芝士腸冬菇白汁闊條麵 豉椒排骨 豬肉薯仔煲 茶碗蒸


2011年3月28日,星期一


這晚其實沒有買餸,只用家中的食材,所以配搭有點奇怪!


千層薯片配芝士腸冬菇白汁闊條麵,好長的名字其實只是想大家知道有煮了什麼....但我其實覺得幾好味!



這晚的以闊條麵為主,但當中夾著少許意粉的,口感變得豐富一點!配上冬菇其實都幾夾!



千層薯片是焗的,切了薄片可以焗得快點....加上人見人愛的芝士腸,吃得很滿足!



2011年3月28日,星期二


我和吳爸爸還在咳,所以主力都想以蒸煮菜式為主....


很久沒有吃蒸排骨,所以就弄了這個豉椒排骨,好味!



 豬肉薯仔煲:家中尚有薯仔,不想配雞所以買了豬肉片!加上菠菜,蟹柳,鳴門卷是但做了個煲仔菜!想不到味道又可以啊!



茶碗蒸:我和囡囡都很愛吃蒸水蛋,但常常蒸水蛋有點悶...今晚試下做茶碗蒸,不過用上心形兜!一人一個,我很滿意....賣相算是做到我想要的效果,味道也很好,大家都很喜歡!



兩晚的晚餐,成本價都是三十多元,達標,哈哈!


2011年3月27日 星期日

親子派對食物


2011年3月27日,星期日


這天約了3個家庭來吳家開派對,合共是7位大人和5位小朋友!


其實我很想弄多些食物來招呼大家,但因為實在沒有時間(昨天有飲宴還非常疲累呢!),還要打掃一下吳家,所以1時才去買東西,回到家已經2時....只有2小時多準備食物...最後只弄了相中的這幾道菜!


另外則將三文治的材料分開以供小朋友自己行制作,算是有點小玩意吧!



焗麵包條:為了不浪費麵包皮,就放入焗爐焗一焗當小食~



低溫焗車厘茄:其實是用來配上其他菜式,這裡是多出的,就算是一款小食吧!



沙律:其實我也不知自己想弄什麼沙律,總次就似沙律用的材料就加入去...買了澳洲菠菜,加上車厘茄,麵包粒,碎蛋沙律就算了....



薯餅:用了3個薯仔,混有肉碎,菜和雞蛋!材料混合後要放雪櫃以定型,吃前才煎!配上茄汁食用很受小朋友歡迎,是最快沽清的!



檸檬雞翼:派對食物當然少不了雞翼的份兒,今次買了2磅....



白汁焗蜆殼粉:其實沒有跟什麼食譜,白汁也是亂調的...加入肉碎,雞粒,芝士等...我覺得汁好像太小了,味道還可以~



Pizza:我應該是第一次弄pizza!當然2小時不可能自己整批底啦,批底也只是買回來罷了!餡料都是之前出現過的雞粒,車厘茄,芝士,火箭菜....



朱古力米通:這是其中一個媽媽弄的!本來我也有準備想弄甜品的,但看到這個米通甜品後就決定不弄了,想多點時間和各位小朋友玩一下呢!


這次派對準備不周,食物份量實在不足夠!我一早已經覺得3位爸爸吃不飽似的,但不敢問啦,哈哈...之後得悉有些要再吃宵夜,有些要去吃糖水,實在太不好意思了!加上食物的味道都不太好,因為我下的調味都太少,所以味道很淡!


開派對還是要早一天準備食物比較好!


2011年3月24日 星期四

愛.別讓我走 (Never Let Me Go)


2011年3月22日,星期二


除了用網上租借服務keep住睇DVD外,已經很久沒有戲院看戲了!因為現在的星期六不像從前那樣可以把囡囡放在育嬰園,所以和吳爸爸拍拖看早場的機會也都沒有了!如果真的想去看就要特地安排把囡囡交托嫲嫲照顧,所以我們還是很少這樣做!


這晚因為抽中《愛.別讓我走》的優先場戲票就去了戲院看,雖然有2張票但只有我1人去看!一來要有人留家照顧囡囡,二來吳爸爸對這些電影興趣不大,三來因為時間太晚的關係(9:50pm的場次),我也找不到朋友願意來陪我看!幸好戲院很近吳家,只要十分鐘左右的路程,所以我也是9時多才出門口呢!


說回這套戲吧!電影內容是這樣的...


凱西(嘉莉慕萊根)與露芙(姬拉麗莉)自小到大於海爾森的寄宿學校內相依成長,與一般情竇初開女孩無異,成長過程中嚐盡戀愛苦澀──她倆分別情傾青梅竹馬的帥氣男生好朋友湯米(安德魯嘉菲),猶幸姊妹友誼未變。
轉瞬十數年,凱西和露芙已經亭亭玉立,告別校園踏足社會,隨即發現一個有關生命的可怕真相!各人甚至發現,自己並未被賦予擁有生存權利……面對著有限期的宿命人生,她倆選擇勇敢去愛,令這段浪漫三角錯愛掀起戲劇性的漣漪。生離死別,刻骨銘心,友情與愛情抉擇,繾綣動人終生。


但其實看完後我覺得最重要的卻是要了解這個故事的背景!這是一個以複製人為背景的故事,電影中的3位主角都是複製人!複製人的責任是提供器官捐贈,其一生就以此為目的!所有複製人都會安排在專屬的學校成長,長大成人後才能稍稍接觸現實的世界,但很快就會接到通知成為捐贈者,直至死去!他們的存在就是為了這些....可是他們跟一般人無異,都是有思想有感情的,卻要過著這樣預設了的一生!複製人的生命就不是生命嗎?一般人的生命比較高尚嗎?要以其他的生命(複製)來延續自己的生命?


看完這片感覺很灰!難怪複製人引來這麼多的道德討論!


2011年3月23日 星期三

近期晚餐 ~ 冬菇雞粒豆腐煲 蒸釀豆腐 豆干粉絲湯


2011年3月23日,星期三


嘩,好耐無試過個幾星期無寫blog啦!最主要原因為我一家三口病氣中,咳到甩肺!囡囡痊癒得最快,而我和吳爸爸則一直都斷唔到尾...今個月的醫藥費好貴,一共用左成二千大元,但到宜家都未完全康復!(囡囡睇左2次,我睇左2次,吳爸爸睇左3次)...上星期我都跟囡囡同一時間睡覺,即是8時半就一起上床,一直睡至翌日啦!再加上日本9級地震引發一連串的事情(海嘯,核能危機,搶購奶粉,盲搶鹽...)也令我的心情不大好,沒時間沒心情就沒有寫blog了!


其實這個多星期,我斷斷續續都有煮食,其中最滿意的新菜式是這個冬菇雞粒豆腐煲!簡單易煮又好下飯,很不錯!



22日晚飯則有洋蔥雞翼,鹹蛋蒸肉餅和豆干粉絲湯!



上星期有一晚弄了4個餸呢!



有蒸釀豆腐,螞蟻上樹,炒蛋和炒菜....



這陣子去買餸就感到通脹很厲害!平常我每一餐晚飯的成本都在三十元左右,食材選擇也不少!但這個多星期我就覺得選擇少了很多,如果想煲多個湯的話,起碼就要預50元!


由於這個月的醫藥費實在太多,我唯有對每餐飯的成本嚴加控制,所以很多時都是吃雞蛋呀,豆腐呀之類,一來便宜而營養價值高,二來就是囡囡也很喜歡吃!雖然來來去去都是這些食物,不過我會盡量用不同煮法去處理,那就不覺得太悶了!


2011年3月12日 星期六

東海堂試食~熊本縣• 草莓三色


2011年3月12日,星期六


繼楊貴妃御宴試食之後,今次可以試食東海堂新推出的春季限定<熊本縣• 草莓三色>!


領取之日門市尚未推出呢!



一盒3款:


莓の塔

 


n原粒熊本縣草莓

n濃香焗芝士蛋糕

n內藏原粒烘製熊本縣草莓

n甜酥底

 

我覺得最好味既一款!芝士蛋糕用梳扶厘蛋白焗製,又鬆又軟滑,好快就比我食晒!

 
莓の花

 

n熊本縣草莓

n香軟吉士醬

n
Dacquoise 法式杏仁蛋白撻底

 

呢個都唔錯,不過就唔係鬆軟個種蛋糕,口感係比較硬少少,有咬口...

 

 
莓の露

 

n原粒熊本縣草莓

n幼滑草莓慕思

n
熊本縣草莓櫻桃果凍

 

呢個囡囡最鐘意食,可以因為慕思似雪糕,佢不停咁食....味道唔太甜,幾好...除左慕思,下層係果凍,都係小朋友最愛!


3款蛋糕其實各有特色,不過最出色都係來自熊本縣既草莓!味道鮮甜不在話下,最正係又香又多汁,超級juicy!老公激讚!


一盒3款梗有一款岩你口味,我鐘意莓之塔,老公鐘意莓之花(最多草莓),囡囡鐘意莓之露!各有喜好!


如果你鐘意食士多啤梨更加唔好錯過,宜家做緊推廣價,禮盒裝3件$68(原價$88)!限量發售架!


2011年3月8日 星期二

楊貴妃御宴@皇家太平洋酒店


2011年3月8日,星期二


是日三八婦女節獲she.com邀請到皇家太平洋酒店品嚐其新推出的楊貴妃御宴!


席間一半為she taste的blogger,一半為she.com的同事,還有酒店市場部的職員!



未開席先收到kathy的自家雪球曲奇,真有心!(第二天開後就忍不住一口氣吃光了,很好味呢!)



楊貴妃御宴,聽個名都知一定用名貴食材啦!而且貴為中國四大美人之一,酒店都以美顏滋補作為御宴賣點,令人非常期待!



金衣白玉 (凉伴蘆薈帶子滑豆腐)


第一道菜係冷盤,先講下有幾養顏先!蘆薈含有多種人體細胞所需元素,有助提高新陳代謝,保持肌膚紅潤...豆腐內的蛋白質同脂肪酸可以維持皮膚彈性和細嫩!


單睇賣相,有金箔係面即刻覺得好名貴!味道其實都唔錯,豆腐有濃濃的豆香,亦見嫩滑!不過我覺得用黎涼伴蘆薈同帶子既醬就太搶味啦....我覺得唔用呢隻咁搶既醬會更好,味道清淡d應該較合適~



雪裡藏珍 (燕窩炒鮮奶)


呢個乃御宴中的推介菜式!有燕窩,有牛奶,唔使問都知對肌膚有幾好啦!


呢個好味道,不過最出色竟然係個雀巢!脆卜卜又唔油....酒店同事話係用麵黎炸架喎!



參靈養生 (靈芝菇伴釀海參)


又一滋補食材海參!個汁清清地,唔算好濃味....



海參內釀有蝦膠,都幾飽肚架!



花樣年華 (蟲草花北菇炖鰵膠)


來到湯了!嘩,有花膠呀!豐富骨膠元我最愛!



雖然唔係用冬蟲草,不過我諗蟲草花都應該唔錯卦....



湯料十足,好大隻花菇,好大個花膠呀!正值喉嚨不適,飲完個湯舒服好多呢!



雪肌透紅 (米黃浸生班球)


食到呢個魚真係開始飽飽地....個魚好滑,最特別係個汁,原來係稀粥黎既,唔講真係唔知呢~



沙窗倩影 (高湯釀竹笙)


呢味用左露筍釀竹笙,露筍好嫩,竹笙就爽,配合得幾好....加上南瓜做底既上湯,味道都唔錯~



貴妃炒飯 (牛油果帶子炒飯)


用牛油果黎炒飯都係第一次食,個人覺得唔太夾,牛油果質地軟淋,配上帶子炒飯有一種淋patpat既感覺...炒飯味道其實唔錯,但咁樣配搭我就覺得影響左,如果放d有咬口既黎配搭應該會更好~



御庭貢品 (貢梨炖雪蛤紅蓮)


雪蛤應該都係第一次食....但我都唔知入面邊d係雪蛤,哈哈~



味道都幾薑下,好在我對薑味唔太抗拒,所以都覺得唔錯!



玉環美點 (圓肉桂花糕/北海道牛乳雪米糍)


最後既美點雙輝!



心形的桂花糕,清甜好味!



好美的粉紅雪米糍,超級好味!外皮煙un,內裡香濃的牛奶味,正正正!



精美鮮果盤


簡單不過的生果盤,無咩特別!



真係好少機會可以食到呢類咁有特色同主題的中菜!好榮幸成為坐上客!要知道用左咁多名貴食材,價錢應該都有番咁上下!原來每位淨價$688(2位起)!


你問我就當然覺得貴啦!但係又有金箔,燕窩,海參,花膠,竹笙及不同海鮮,咁我覺得價錢都算合理!如果想食番餐好,又想食完可以靚靚,都不妨考慮下呢個楊貴妃宴!


供應期有限,做到4月架咋!


今餐真係多謝晒she.com同埋皇家太平洋酒店!